رفیق شهیدم

رفیقتان می شوم تاشبیه تان شوم ،شبیه تان که شدم شهید می شوم

رفیق شهیدم

رفیقتان می شوم تاشبیه تان شوم ،شبیه تان که شدم شهید می شوم

مشخصات بلاگ

سلام من مجتبی سلیمیان هستم این وبلاگ رادرست کردم تاخودم وهمه شما عزیزان برای رستگار شدن دوست ورفیق شهیدی انتخاب کنیم وراهشان راادامه دهیم

بایگانی
آخرین مطالب

شرمنده شهدانباشیم

پنجشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۸، ۰۶:۲۱ ب.ظ

❤️ازشهدا یادگرفتم : ..
😔از ابراهیم هادی ، پهلوانی را ..
😔از حاج همت ، اخلاص را ..
😔ازجهان آرا،شجاعت را ..
😔از باکری ها ، گمنامی را ..
😔از علی خلیلی ، امر به معروف را ..
😔از مجید بقایی ، فداکاری را ..
😔از حاجی برونسی ، توسل را ..
😔از مهدی زین الدین ، سادگی را ..
  از حسین همدانى ، جوانمردى و اخلاق را 

😭بااین همه نمیدانم چرا ، موقع عمل که میرسد ، شرمنده ام !! ..
😭نه این شرمندگی نیست 
☘☘☘☘🍃

  • مجتبی سلیمیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی